lördag, april 09, 2011

JAAAAA!

Det går åt rätt håll! I morse drog jag iväg och körde spinning. I bilen upptäckte jag att jag glömt min astmamedicin men det var försent att vända så jag tänkte köra på tills det inte gick längre.. Det var min plan.. 12 min in på passet började det bli jobbigt, men ingen större fara.. .Jag körde inte på i "raksträckorna" utan där höll jag takten istället för att rusa. I vanliga fall brukar jag trampa på tills man nästan känner blodsmak i munnen just i ruscherna.... På slutet körde jag på som jag brukar och vet du, jag kände inte av något alls av min astma! Så ett bra pass utan astmamedicin måste ju betyda en sak, att konditionen nu är tillbaka på ungefär samma som innan jag blev gravid! Wiohoo! på måndag blir det nytt konditionspass, dansaerobics! Ibland är jag ju bara sååå bra! Idag var en sån dag, iaf på träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar