måndag, april 25, 2011

Så trött!

Ibland blir jag bara sååå trött på människor! Ja människor i all ära, men när de inte kan acceptera mig för hur jag är- ja då blir jag trött. I det här fallet är det internetfolk...

Ibland är det skönt att man faktiskt inte umgås med så mycket folk... Ja det är en mammafika emellanåt och en promenad med barnvagnen, men mer än så- nej faktiskt inte!

Fast nästa fredag ska vi till Leksand så då ska vi på marknaden med Lisa... Det ska bli kul, då blir det ju liiite umgås iaf!

Ja det är tur att jag är vuxen och inte bryr mig över vad folk tycker, men jag blir trött när vuxna människor inte accepterar en för den man är! Både på gott och ont!

2 kommentarer:

  1. Hur ska någon kunna acceptera dig för den du är när du inte gör det själv??? Är bara att se till dig själv hur du är mot andra människor...

    SvaraRadera
  2. Oj.... Nåt som hänt???
    Ha en fin Valborg nu, kram!

    SvaraRadera