tisdag, april 12, 2011

Diskussion

Häromdagen hade jag en diskussion här på internet om min rädsla för sekundär barnlöshet. och jag konstaterade snabbt att på internet ska man inte diskutera...


Ja jag är rädd för sekundär barnlöshet.. Jag är det...


Den jag pratade med drog direkt igång med "köp hem ägglossningstester- sexa si och så mycket så blir du gravid"... vänta nu? Jag sa att jag var rädd för sekundär barnlöshet, inte att jag är desperat efter en ny graviditet? och jag vet hur äl-tester funkar, jag har använt såna själv.


Har även testat nu efter att jag fått tillbaka mensen för att veta hur kroppen reagerar och fungerar efter barnafödande... Men jag fick inget utslag så den månaden hade jag helt enkelt ingen äl..


Varför är det så svårt att få fram sitt budskap på nätet för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar