onsdag, april 06, 2011

Dumma dumma!

När jag var iväg och tränade tidigare under kvällen upptäckte jag något som gjorde mig ledsen... en sten i vigselringen har lossnat!


Det har inte gått ett år ens och redan nu så är den trasig. Eller trasig är den ju inte, men det saknas en sten...


Resten av passet var mina tankar mer inne i var stenen kan ligga än på själva styrketräningen!


På fredag ska jag åka till en Albrekts Guld och höra mig för om det går på garanti eller försäkring... Men några 1500 i självrisk har jag inte just nu. Går det inte på garanti får jag helt enkelt gå med en ring som inte är full tills lönen kommer om två veckor lite drygt!


Blir så ledsen att inget går som det ska just nu, eller jo viktnedgången går ju åt rätt håll... och en sak till, mitt nummer är igång igen så nu är jag kontaktbar!

1 kommentar:

  1. Ta med kvittot dit och visa ringen. Man tycker ju att det borde gå på någon garanti men det är ju om du tecknat en extra hos dem när du köpte annars går det ju om du har någon drulle försäkring hemma. Vi har halva självrisken om något händer alltså 750kr.
    Hoppas det löser sig för dig iaf! =)
    Kram

    SvaraRadera