onsdag, april 27, 2011

Rätt håll!

Vågen pekar åt rätt håll!

Det går långsamt men helt åt rätt håll. Jag går upp några dagar, sen ner mer än jag gått upp och stora orsaken är min knasmage. Den är ju inte som andra utan kan gå både en och två veckor innan det är dags för nr 2! och då är det kanske inte så konstigt om vågen pekar uppåt.

Iaf, med tre dagar kvar av april har jag gått ner 3.1 kg. Det måste väl ändå vara en hälsosam viktnedgång? Har ju tre dagar till på mig så hoppas på typ 0.5 kg till men känner mig ändå ganska duktig med 3.1 kg och då inte ändrat jättemycket. Vi har snaskat på helgerna, PRECIS som innan men jag räknar mina kalorier så snaskar man får man dra in på annat! ;)

Så i maj månad ska jag ner till nästa tiotal kg.. Det är målet. Idag är det 3.6 kg innan jag byter tiotal.. Så får vi se vad som händer.

1 kommentar: