fredag, april 08, 2011

Albrekts Guld!



Jag tror att jag gillar Albrekts Guld. ok, det går inte snabbt men de hjälper en!


Idag var vi in för att lämna in min vigselring! Tjejen som stod i kassan visste INTE hur man gjorde med mitt problem. Så vi fick vänta till andra tjejen blev ledig...


Och där fick jag hjälp.... Garantin gick ut i slutet av februari, men då ringen är i sånt bra skick utan repor och skador (har den liggandes för det mesta i badrumsskåpet för att jag är rädd att stenarna ska lossna) så de tar det på garantin ändå, jag slipper ta det på försäkringen, dvs jag slipper en självrisk! Wihoo!!!


Så nu är jag ringlös i tre veckor och det känns konstigt att bara ha en ring på fingret, men om tre veckor så är den tillbaka! :)


TACK Albrekts Guld i Vällingby, ni är guld värda! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar