torsdag, mars 03, 2011

Dessa byxor!

För en tid sedan provade jag Saras bruna byxor jag lånat.... Då saknades ca 4 cm för att få ihop dem...

Igår testade jag de igen och nu... De inte bara passar, jag har vuxit ur de- fast åt andra hållet! Nu kan jag dra av de när jag har de uppdragna och knäppta på mig. Det går sakta sakta sakta men åt rätt håll. 3.5 kg sen januari...

Jag trodde inte att det skulle ta mer än fem mån att tappa 12 kg. nästa gång, om det blir fler ggr, jag är gravid ska jag verkligen kämpa för att inte gå upp tvåsiffrigt! Hade ju gått upp 8 när vi var beräknade och sen sa det bara svisch så stod vågen på 12 när vi kom in på förlossningen!

och ang fler graviditeter. Ja vi hoppas på syskon till W, samtidigt som det ger mig panik att "bara" ha två graviditeter kvar... Jag vill gå igenom de NU NU NU men samtidigt spara lite så man kan njuta massor sen. Nu är ju det inget problem just nu eftersom mensen kommer i helgen eller början på nästa vecka, beror lite på om den är regelbunden eller ej.

Så fram till vi får till ett syskon, ska jag fortsätta banta i slowmotion! 3.5 kg är ju inte mycket, men det är väl de små förändringarna som gör att jag kan hålla vikten sen. Har iaf planer på att köra pulverdiet när jag inte ammar längre.. Men än är jag inte där, W blir fem mån nästa vecka och har planerat att amma ett tag till iaf! :) Men kanske dags att påbörja utöka våra smakisar så hon får det två ggr om dagen.. tåls att tänka på!

och nu är det dags för mig att pallra mig in i sängen, känner att ögonen hänger ner i knävecken!

Natti natti kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar