onsdag, mars 30, 2011

En helt vanlig onsdag!

Frukosten intagen, idag i form av lchf... och en kopp te! 297 kcal blev det totalt! W sover gott i sängen i sovrummet. När hon vaknar ska vi ta en promenad ner till farfar och vattna katterna, dvs ge de mat och vatten, då farfar är utomlands... Senare under dagen ska vi till Öppna förskolan så W får träffa lite polers! Det var längesen... och ikväll blir det en sväng in i solariet (om det inte är kö som det varit sista fem försöken) och så träning på det. Har börjat dieta lite.. Nu räknas det kalorier för fullt och motionen ska få påökning! 1.7 kg ner sen i måndags, men i början är det ju bara vätska så det lägger jag inte ner nån glädje i! Eller ja, har ju 0.4 kg kvar till när jag var glad och skröt om ett gravidkilo kvar... Så när jag naggar på det sista kilot, då kommer jag och jublar och berömmer mig själv! och sen är det lite sambokilon att arbeta på... Funderar på vilken viktgräns jag ska lägga mig på, Faluvikt eller Citymailvikt... Håller även på att fixa en musiklista att använda när jag är ute och går med en sovande W i vagnen... Har ni nå tips på bra glad positiv musik, gärna punkrock! :)

3 kommentarer:

  1. Ska du både äta lchf och räkna kalorier? Behövde inte jag göra. Säg till om du behöver tips på måltider.
    //Patrick

    SvaraRadera
  2. lycka till nu! Jag ska försöka komma igång imorrn! kör nog samma som sig, kaloriräkning och inga kolhydrater + pulverpåsar förståss

    SvaraRadera
  3. hahha faluvikt eller citymailvikt! :) det va konstiga viktklasser. Lycka till! :)

    SvaraRadera