lördag, mars 19, 2011

Träning!

Igår blev det Bodypump 55 min och idag körde jag Event - Aerobics. Kort och gott var det satsdans 60 min! Så himla roligt och jobbigt, än jobbigare när det börjar nalkas träningsvärk i ben, mage, armar- ja hela kroppen! :)

Skulle ha gått ut på en promenad eftersom det är så fint väder, men så blev inte fallet då dagen sprungit ifrån oss. Wildapilda har fått en stol! Så nu kan vi sitta säkert och äta middag tillsammans.

Sen tog hela familjen en fika nere i centrum! Man får ta lite familjemys när det är helg *övertalar mig själv*...

Snart ska vi ta oss en promenad ner till farfar Åke för middag. Kommer ta en liten omväg så vi får lite promenad och frisk luft idag.

Imorgon nalkas babysim för mig och W och envis som jag är kommer jag ta vagnen med mig ner så blir det promenad ner, babysim och sen får Wilda en sovpromenad hem igen! :)


och jo, har beställt en ny telefon idag och fram till att nya telefonen kommer använder jag Daniels gamla.. så jag är tillgänglig igen! Wihoo! :)

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket du hinner med! :) Visst är det härligt med promenader!

    SvaraRadera