onsdag, november 23, 2011

Sista danspasset!


Ikväll är det dags för sista danspasset! Idag är det "grande finale" för mig! Hädanefter ska jag lyssna på mina fogar och mina sammandragningar!

Så i fortsättningen blir det spinning och bodypump!

6 mån har jag ändå hållt ut! Eller ja, fem mån om man ska vara riktigt petig eftersom man inte vet om graviditeten första månaden. Så tre kvar...


Imorgon ska jag förresten till bm för första gången sen inskrivningen! De försökte boka om mig men jag vägrar. Jag vill ha koll på mitt hb och hoppas på att det är under 100 så jag får ta ett järnprov. Har ju uc och jag vill veta mina järndepåer eftersom jag alltid ligger lågt i hb men över 100 får man inte ta ett sånt prov. Helt galet enligt mig då vissa som har uc är inskriven på spec.mvc... Hade 112 i hb på inskrivningen för en sisådär 14 veckor sedan.

Vad ska ni hitta på imorgon då? Vi börjar nere på förskolan så Wildabus får leka av sig! :) Sen efter lunch går vi till bm.


1 kommentar:

  1. HEj Maria! Jag är väldigt nyfiken på vad Sh'bam är för typ av träning? Dans har jag ju förstått att det är men vad för typ? Den här tjockisen ska sätta sig i träning och söker efter olika roliga pass :)

    Menar du att du har ulcerös colit med uc? Hoppas att du får ta de proverna du vill ta hursomhelst, och förlåt om jag är för nyfiken... ;)

    Kram och glad första advent

    SvaraRadera