söndag, november 20, 2011

Så en säng fattigare!

Nu är 180-sängen borta och 140-sängen är ett faktum. Daniel bara skrattar och säger att han nog kommer bo på soffan framöver. haha. Jag själv tycker att det är mysigt att ligga nära!

Får se hur länge maken står ut innan han åker och köper en ny säng! :) Han ångrar sig redan att vi slängt ut den gamla sängen. Han säger att det kanske skulle ha varit värt att ha ont i ryggen än att ligga trångt.. Förstår inte vad han menar! ;) Kan ju inte vara så att jag och Wilda tar plats. haha. Eller ja, nu ligger jag ju väldigt still eftersom jag typ kvävs om jag ligger på rygg. och mage är inte ens en möjlighet!

Får se hur första natten visar sig.


och ja.. Varför byter vi ner oss till en 140-säng istället för att avvakta och köpa en senare? Jo Daniel har så ont i ryggen när han vaknar så vi känner att det inte funkar. Och när "lillebror" kommer så försvinner ju 140-sängen ändå eftersom "han" ska ha rummet då.. Så lika bra att använda de sängar som finns innan de försvinner.

1 kommentar:

  1. Hihi, mysigt att ligga trångt ju :-) Fast ja, 140 är kanske i minsta laget!

    Sover Wilda hos er eller har hon själv i eget rum?

    SvaraRadera