onsdag, november 16, 2011

Klipp klipp klipp!



I morse blev Wilda med lugg! jag har försökt spara ut så allt hår är lika långt, men nu när hon är snorig typ varje vecka så gick det inte längre. Håret fastnar i allt snor och det bildas tovor- tovor som måste tvättas ur gärna flera ggr om dagen.


Jag tror minsann att hon gillade det! Älskade Skrutta! Mammas finaste!
Kan ju erkänna att det inte var det lättaste att få det rakt när jag klippte, dessutom blev det lite i kortaste laget men nu är underhåret lika långt som överhåret! :) Så nåt rätt måste jag ju ha gjort även om jag önskat att Lillfia fortfarande var långhårig med tofsar! :)


och i skrivande stund är Wildabus ute med Farmor. Det är sååå tomt här hemma- när kommer min tjej hem igen? Tänk att 44 min kan kännas så ensamma!

1 kommentar:

  1. Vad fin hon blev i sin nya frisyr! :)
    Och vilken snygg jacka Wilda har! Var har du köpt den?

    SvaraRadera