fredag, november 11, 2011

Fredag kväll!

Här sitter jag en fredag kväll som denna. Lugnet har infunnit sig på Hovslagarvägen då fröken Riv har gått och lagt sig.

Det ser ut som ett mindre bombnedslag här hemma men jag oooorkar inte ta hand om det idag, så skjuter upp det på morgondagen.

Det rinner nästan ur ögonen för att jag är så trött och det är väl kanske inte jättekonstigt om jag är trött då jag låg vaken till 1 innan jag gav upp och plockade fram mina öronproppar- sen somnade jag relativt snabbt. Mannen snarkade, Wilda grät i sömnen ett par gånger och mitt huvud gick på högvarv så därför tog det tid innan jag föll till ro.

Kl 5.30 ringde makens väckarklocka och strax därefter vaknade fröken!

Ikväll blir det iaf Forrest Gump på tv, cola i glaset och ostbågar. Sen ska jag sova! Om jag inte somnar nu under filmen vill säga!


Imorgon blir det däremot bodypump kl 9 och sen ska vi kratta löv. Går ju lite fortare när man är två! :)

Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar