fredag, november 25, 2011

Julen 2011 och första advent nalkas

och med det julbord med jobbet! Det går av på samma ställe som förra året, nämligen


I år är vi fyra tappra som ska åka dit och jag hoppas på en trevlig kväll även om jag inte direkt känner nån julkänsla!


Tyrol har som de, vad jag förstått, Stockholms längsta julbord! 30 m skyltade de om förra året och då såklart missade vi det varma julbordet.. Hoppas hoppas att vi hinner med det i år! haha. och att Sara får behålla tänderna. ;)


Wildabus ska vara hos sin fars farbror med fru och röja järnet! Jag hoppas att mannens kusiner är hemma så W kan leka slut på deras energi! :)

Vi åker hemifrån redan nu om en timme (senast) då mannen ska iväg till Eskilstuna med sitt jobb. Sen kommer han nog hem något mindre nykter! Tiden mellan mannen ska träffa sitt jobb (kl. 11) och jag ska lämna Wildabus (kl 14) ska vi köpa en present till pappsen (Wildas såklart) som fyller 32 nästa vecka. Helt galet vad åren går, Daniel var ju 25 när vi träffades!

Nej nu måste jag börja slänga på mig lite kläder och pappa Wildas väska! Lillfröken sover en liten stund så misstänker att hon kommer vara lite ledsen när hon tvingas vakna bara om en liiiten stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar