tisdag, november 29, 2011

Fixat!

Nu har jag varit lite duktig. Har beställt föräldrapenning för december och januari, samt fixat med Daniels julledighet.

Nu hoppas vi bara att mitt jobb kan ringa mig så att Daniel kan vara hemma en dag obetalt istället för tre. För de har ju självklart dragit två semesterdagar men inte gett mig någon ersättning. Varför gör man något sånt? Sen skulle de ringa upp mig igår men än har det inte ringt i min telefon iaf! Inget meddelande lämnat heller.

Nu ikväll är det tv-kväll. Desperate Housewifes står på agendan och så avslutar vi med Top Gear- ny säsong börjar idag! Wihoo! Jag ska även sätta mig ner med pärmarna och plocka med papper! Måste få ordning på det sista nu. Så vi kan få ett rent köksbord. :) Kan ju inte ha kontor över halva... Vi är ju snart fyra i familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar