torsdag, november 03, 2011

Det där knät igen...

Nu senaste dagarna har knät börjat krångla... Försöker jag kliva ur bilen så viker sig knät och det blixtrar till och självklart kan jag inte gå efteråt!

Min bror säger att det har med ledbanden att göra! Jag har ingen aning för jag har aldrig gjort illa knän förut. Tidigare är det stukad fot (ramlade av Fia mars 95), handled och underarm 97 (sparkad av Robin) och så 2004 när jag ramlade på inlinesen titt som tätt och tog emot mig med händerna. Så inga knäskador där inte!

Så vad gör man nu? Ska man ringa och få en tid eller ska man låta det självläka? och ja, vad kan de göra om det skulle visa sig skadat ledband eller liknande. Oftast är det väl självläka iaf som gäller? Eller?

Jag tror att jag fortsätter med det jag brukar.. Jag tränar på i lugnan ro- dock inte denna vecka iom att vi är i Dalom.. Har dock badat en timme idag, bodypump i måndags och babysim på söndag. Men det är ju bara måndagen som krävde ansträngning.

Fast först blir det att försöka få igång film på datorn- har hängt sig senaste gångerna jag försökt så det är nåt som inte stämmer och dvd:n jag har tillgång till verkar inte fungera heller. :)

Det går bra nu för fru T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar