måndag, november 07, 2011

Det som inte dödar, det härdar

Det är ungefär i det läget jag befinner mig i nu.

Har åkt på nån influensa- bara det att jag inte har hög feber. Ligger precis på gränsen- själv brukar jag anse att det är låg feber, medan andra säger att man inte har det. :)

Ont som attan i lederna har jag iaf. Kan inte sitta, ligga eller stå för värker i benen och ryggen.

Sen på det här ska Lillfia aktiveras! Är det tillåtet att säga att jag är sliten? Nu har maken kommit hem och drar tunga lasset. Jag ska passa på att vila lite inför morgondagens Wildabestyr! =)

Jag är så glad och stolt över henne just nu, att hon kan leka själv och utforska allt omkring i hennes egen takt. Sen när hon vill ha kärlek kommer hon och kryper upp i soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar