lördag, november 05, 2011

'kortis

Blir en kort uppdatering. Bilder kommer imorgon när vi kommit hem och jag har kabeln i närheten! :)

Inatt var vi ut på bus! Det var kul! Hade varit relativt uppskattat med. Dagens bus vet vi inte ännu hur det har sett ut- får kanske veta imorgon! :)

Idag har annars varit en seeeg dag! Wilda var vaken halva natten så pigg är väl det sista man varit, men på något sätt kom vi igenom det med! :)

Lillebror Gris har satt på vintersulorna på bilen idag så nu kan minusgrader och snö jättegärna komma! Jag tyckte att de var väldigt fina dessutom- fälgarna alltså!

W har busat järnet heeeela långa dagen. Hennes favorit, Lelle, är ju här! Ingen har fått vara i närheten av honom! HAHA sötungen!

Bilder och hemgång imorgon. Nu ska jag se så lillfia somnar och sen ska jag försöka se klart filmen jag påbörjade i onsdags. haha.

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar