tisdag, november 29, 2011

Inhopp

Ja igår blev det lite "körigt". Jag erbjöd mig att jobba så slänga på W kläder och fixa i ordning mig själv och sen sticka iväg. En timme senare drygt var vi på plats och glassade runt. :) NICE om ni frågar mig! Det jobbiga är ju fogarna dock! AJ AJ AJ.. Men nu har jag bara några enstaka pass inbokade och sen försvinner jag från jobb igen!


På kvällen igår trotsade jag mina fogar och åkte iväg och tränade! Svettigt och jobbigt men grymt kul! Har lite träningsvärk idag. :) Sånt gillar vi!

Nu på förmiddagen har vi varit på öf och W har röjt runt. Nu ligger Wilda och sover i vagnen på altanen och själv har jag precis käkat lunch! Snart ska jag börja plocka här hemma, tänkte börja med att bädda sängen- är ju inte sååå bra på att göra det varje dag. Fy på mig!

Vad gör ni denna gråa varma tisdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar