torsdag, november 17, 2011

En helt vanlig torsdag!

och den startade 5.30 i morse.

Wildabus röjde på som hon brukar på morgonkvisten.. Jag passade på att sminka mig lite- sånt är viktigt om man ska utanför dörren (än mer viktigt när man känner sig som en fågelskrämma). Sen busade vi en del innan vi tog frulle!

Vid 8.30 när Lillfia började bli trött beslutade jag att det var dags att röra oss ut. Tog en sisådär 5-10 min att ta oss ut till bilen men vi hade ju ingen brådska, öppna förskolan öppnar inte förrän kl 9..

Nere i centrum kom M och V så vi tog sällskap upp till förskolan och sen var det bara att hålla koll... W springer ju runt som en gasell när hon är på förskolan så jag har noll koll på var hon är.. Pratar jag med någon så är W ur synhåll. haha. Men hon älskar verkligen förskolan. Kanske ska försöka ta oss ner lite oftare.

Strax före 12 begav vi oss hemåt och W somnade i bilen. Sen sov hon... 45 min.. på tok för lite men brukar bli knas när rutinerna bryts.

Vi påbörjade lite städning och framåt eftermiddagen kom 2 av mina syskon och pappa på besök. Då blev det lite fika och lite Wildamys!

Sen nu ikväll har Moster Elin badat Wilda under tiden jag och maken åkte iväg och kikade var vi ska imorgon på förmiddagen.. Utomhuslek med öppna förskolan! Två ggr kvar innan det tas bort för vintern. Och nu vet jag ju var Kvarnkojan ligger så nu kan jag ju åka dit! :)

Och nu ikväll har det varit soffläge! Och gash vad skönt det varit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar