söndag, november 13, 2011

Fars dag!

Idag är det Fars dag! Så Grattis alla pappor!

Min man får inte sin present just idag utan han måste "uppfylla" ett krav innan, dvs köpa en dvd som "duger" innan. Och när vi har en dvd kommer han få sista säsongen av Lost.

Jag känner ju min man uti fingerspetsarna så hade jag köpt presenten redan så hade han struntat i att skaffa en dvd och suttit på min dator och kollat igenom. Så nu har han fått en morot! Det första han sa var "vi måste åka och köpa en dvd". Ja jag vet att han vill ha sista säsongen av Lost! :)

Nu ska vi snart svulla efterrätt- Hallon och björnbärspaj! Mums! Jag kan nog äta hela själv. haha. Nej så hemsk är jag inte. men gott kommer det bli! :)


1 kommentar:

  1. Åh, jag sörjer fortfarande Lost! Såg klart sista sängen för ett par veckor sen.

    SvaraRadera