tisdag, november 08, 2011

Hönsmamma

Jag är nog lite hönsig trots allt. Wilda var ute och lekte med sin Farmor nu under dagen i 2.5 timmar.

Första timmen gick jättebra, sen gick jag och kikade ut genom fönstrena- både på framsidan och baksidan! jag saknade ju min lilla skrutta!

Wilda har verkligen världens bästa Farmor! och är så glad att de trivs så bra tillsammans! Sen att jag har en sån separationsångest är nog bara nyttigt! Nån gång ska jag ju klara av att vara utan Lillfia många timmar utan att må dåligt! För W har det bra och det är ju det viktigaste!

Under tiden W var ute med Farmor passade jag på att plocka och dona här hemma. Tvättade två maskiner tvätt exempelvis! Nu ska bara huset dammsugas och disken fixas så är huset nystädat.

Är det inte bra så säg? Speciellt när jag annars bara får höra hur stökig jag är! ;)

Nu sover Lillfia jättegott och här sitter jag ensam igen. HALLÅ, jag vill ju mysa med min tjej! :) Men det kommer snart, när hon vaknar! Fast då är ju även Lekpappa hemma! haha

Det är hårt att leka med Farmor- det är ett som är säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar