söndag, november 13, 2011

Årets babysim är över!




Idag var det babysimavslutning! och med avslutning räknas även fotografering! Det ska bli så roligt att se bilder på W när hon simmar! :)

De bilder som jag visar nu är från när jag precis knasat knät så när jag inte kunde gå så valde jag att stå vid sidan av.

Idag var vi med endast på fotograferingen eftersom Wilda är snorig och hostig och började igår. Det är extra mysigt när hon hostar eller nyser mig rakt i ansiktet. Skruttfia! :)

Var för övrigt pappa och W som fotade idag eftersom jag drog iväg och handlade till fars dags-middagen. och vilken middag sen! Jag är PROPPMÄTT! Helt sprickfärdig!

nu längtar vi redan till vårens "familjeplask och lek". :) Då kommer Pappsen vara med Wilda för det mesta. Första gångerna hinner jag nog vara med sen får jag och "lillebror" sitta vid sidan om! För det har jag lovat W iaf, att vi kommer följa med även om vi inte badar. :)

Såg förresten en liten bebis idag! Såååå fin tjej! En vecka gammal- och ja det var en av mammorna i babysimmet! Och Wilda stod bredvid på huk och spanade in den sovande bebisen. Var så mysigt att se! tänk snart är vi där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar