måndag, juni 01, 2009

MASSOR!! =)

Mycket nu som händer... Tenta imorgon, men den kommer jag inte skriva då jag inte har råd att åka in på den.. MDH-kortet funkar inte nu över sommaren, och jag ska till skolan på torsdag och det kostar tillräckligt mycket.. Får ta den tentan vid ett senare tillfälle...

Daniel blir bättre och bättre även om han inte får röra armen något... Imorgon ska han till sjukgymnasten och få massa övningar att träna på... Jag ska följa med istället för att häcka här hemma...

Denna vecka är det 82 timmars vecka som gäller... Kanske lite längre till och med... Blir en tripp till Leksand efter tentan på torsdag för att jobba.. Jobba och tjäna pengar! Blir fin summa på kontot 25 juli.. Det kan ju behövas.. haha...

Imorron ska jag betala in det sista på vår resa.. Ååååh vad jag längtar! Vad vi ska mysa, fira att vi fyller stoooort båda två, fira annat med såklart.. haha.. Bara vi två...

Naglar i veckan, nu planerat till imorron.. Får se om det blir ÄNNU fler ändringar.. Jag får snart spader.. haha..

Snart midsommar.. Verkar inte bli lika mycket drag som förra året, men vad gör det? Vi ska ha kul i alla fall!

Hade hopplektion idag.. Satan vad det inte gick bra.. haha.. Gjorde alla fel man kan göra.. haha.. Men rooligt var det! Det finns inget bättre än hoppning när det gäller ridsport...

Nu blir det att slänga in sig i duschen och sen tigga Daniel i säng.. Vill ha kärlek! Två pussar har jag fått idag, på tooook för lite! Hahaha... Mycket pussar ska det vara! haha..

Nej nu blir det tjing tjing till nästa gång!

1 kommentar:

  1. Är såååå nyfiken på eran resa :)
    VAd skönt att ni ska bege er av iaf.

    SvaraRadera