onsdag, juni 24, 2009

Polisanmälan

Det kommer att bli en polisanmälan efter gårdagens händelse.. Berättade för Rs föräldrar idag om vad som hänt och när vi åkt så tog det fart i elden vill jag lova.. När vi kom tillbaka efter en underbar dag i poolen så fick jag höra att det kommer att bli en polisanmälan efter vad chauffören gjorde igår... De kommer även kontakta assistansbolagets jurist så att det blir någon form av uppföljning av det som hänt.. Föräldrarna frågade även om jag vill vara ledig imorron för att "bearbeta" det som hänt, men det tycker jag inte behövs.. Vi har det ju helt underbart ihop, jag och R... Fantastiska tjej! Så imorron har vi planer på att käka god mat och knata runt i lite affärer.. Kolla kläder till henne och sommarskor till mig.. Mina har gått sönder på 4 ställen upptäckte jag idag.. Inte bra! Speciellt inte denna fattiga månad.. Hänger på gärdsgår´n som man brukar säga när det gäller ekonomin... Men det viktigaste är att räkningarna blir betalda.. Sen kan man leva knapert!

Pappas piller gjorde verkan idag... Oj oj oj.. Snart kanske kilona rasar! =) Vill ju vara fin till vår resa.. Djerba! Åååh vad jag längtar... För många veckor kvar! Och jag käkar inte bantningspiller för inte, jag tränar stenhårt, käkar bra.. Det här är bara som en hjälp på traven!

Nu blir det att bädda sängen och sen soooova! Upp tidigt imorron och betala räkningar..

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar