söndag, juni 28, 2009

Många tankar!

Just nu kryllar det av tankar och funderingar... Men jag är glad att Daniel finns vid min sida och stöttar mig och finns hos mig! My love!



Vi var och solade tidigare idag, fjasko såklart.. Var till Lastberget, klippor, och då badar inte jag.. Jag vill veta att jag bottnar.. En fegis jag vet, men jag vill inte hoppa i vattnet och få en "chock" av temperaturskillnaden och sen inte bottna... så jag blev sur och grinig.. vad annars? haha... men det beror nog på att mitt huvud är fyllt av annat...



imorgon har jag tagit ledigt från jobbet för att kunna åka till ackis för min kontroll... Hoppas på bättre värden än för 1.5 år sen... Daniel följer med i alla fall! Såklart!



Mina naglar är fortfarande jättefina! =) gele kanske är min grej! Både silke och akryl började luckras upp på en gång!

Jag bara längtar till vår resa till djerba.. Vill dit nu! Få pyssla om Daniel, min älskade! Bara vi två... Men många veckor kvar... Jag längtar!

1 kommentar: