söndag, juni 21, 2009

Lite midsommarbilder!

Sammilsdalsgropen och årets midsommarstångsresning

Tess och jag, vänner sen 21 år tillbaka

Kärlek! Min prins och jag

Några av oss i Gropen under midsommarstångsresningen


Daniel och jag! My love!


Så underbart att vara hemma, även om huvudet dundrar och bankar... Mensvärken börjar lägga sig, men bubblar i magen! =) Gick bra att åka hem... Tog 3 tim och 40 min... Ganska bra ändå med tanke på att vi stannade i Borlänge och käkade, var stopp efter Avesta i typ 20 min, stannade på ica och handlade när vi kom hem och hyrde en film på statoil...
Bortsett från gårdagens fjasko så blev det en rätt okej helg ändå! Midsommaraftons kväll kan aldrig bli ett misstag och fjasko... Dock lite väl mycket fylla för tidigt på kvällen! Därav att jag varit på dåligt humör...
Nu blir det soffmys och sen förbereda för jobb, först ska jag uppdatera klart våra kort på http://mabaja.bilddagboken.se
från helgen! Titta gärna in!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar