måndag, juni 15, 2009

Sista ridlektionen...

Nu är sista ridlektionen över för denna termin... Fick Lady igen.. Hon är så söt, fin och rolig att rida! och självklart stoooor! Haha.. Måste ha pall för att ta mig upp... Haha...

Det sägs att sommaren är här.. Var då undrar jag? Kallt och regnigt.. Det sägs att solen ska komma imorgon, men vågar man tro på det? Jag vill i alla fall att solen ska vara häääär! Och nu!!! Så jag kan få njuta de dagar jag är ledig...

Det nalkas midsommar.. På torsdag förmiddag åker jag och Daniel upp... Är inte lika taggad som jag brukar vara.. Är inte så många faktiskt som kommer.. Undra vad vi ska hitta på om dagarna.. Förra året åkte vi ju rodel... Och vad ska man göra på midsommardagen??? Ja ja, det visar sig!

Nu nalkas det dusch och sen läsa och sen natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar