onsdag, juni 03, 2009

Fullt upp...

Nu så... Imorgon är sista tentan innan sommaren! Hållf 1:an... Jag SKA klara den.... Direkt efter åker jag till Leksand... Ska upp och jobba... Sara åkte upp redan idag så imorron tar jag över... Blev ingen tenta igår som planerat då det tryter i plånboken...

Fixade naglarna igår... De blev inte jättebra, men idag har jag fixat till dem själv! Så nu är de bättre i alla fall.. Är en nagel som inte är bra, men jag har filat upp nagelbanden så det blöder så får vila nu ett tag.. haha.. Det är så skönt med långa naglar, även om det blir svårare att knappa på datorn.. .haha..

Som sagt, 20.5 timmar avklarade med jobb denna vecka... 65 timmar kvar innan helgen tar slut.. Mycket pengar blir det! Ingen kan då säga att jag latar mig på jobbfronten i alla fall!

Nej nu ska jag förbereda lite inför morgondagen.. Sen film och lite filmmys!

Ni aaaanar inte hur mycket jag älskar min prins! Han är mitt allt! Mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar