torsdag, juni 25, 2009

Solmys!

Sol och värme fortfarande.. Sååå underbart! Idag har vi varit och shoppat.. På rea! 1 leggings, 1 linne och 3 klänningar för 472 kr.. Inte helt fel.. R kommer bli sååå fin! föräldrarna blev riktigt glada när vi visade upp vårt inköp...


Imorgon blir det bad och sol och värme! Men först upp med tuppen.. Ska följa med Daniel in till stan och tömma förrådet.. Han som haft möjlighet att få hjälp ett par veckor nu, men väntar gärna in i det sista tills flickvännen får plocka fram sina muskler! =) Men det gör jag ju så gärna, han är ju min prins, mitt allt!

Ikväll har vi haft en mysig utekväll. Vi åkte ner till Kina och käkade.. Förrätt och varmrätt.. Myyysigt! Resten av kommande månad lär gå åt att vrida och vända på varje krona för att få ihop pengarna.. Men vad hade vi räknat med liksom? Daniel som håller ihop ekonomin är sjukskriven och jag som är student liksom! Men alla räkningar är betalda så vi går ju inte under på så vis i alla fall! Och tack FÖRSÄKRINGSKASSAN för att ni redan har betalat ut två ggr till oss! =) Tack tack!

Nej nu ska jag nog leta rätt på sängen.. Hänga upp lite badkläder.. =) Och packa ner min grillolja som jag köpt idag att smörja in mig med! Hehe.. Jag ska bli brun i år! haha..

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar