torsdag, juni 04, 2009

Jag är glad!!!

Daniel har gjort mig glad! Vi har suttit och pratat lite om framtiden på msn... Det är kul att vi har samma mål! Att vi vill samma saker, vid samma tid! Jag älskar honom!

JAg är glad att sista tentan är över, även om jag tror att det gick åt pipan! =( Men jag kan även ha lyckats.. Måste ha fått mer poäng sen sist i alla fall! Nu är det ett år kvar... Sen färdigutbildad!

Sitter i Leksand nu.. Försöker få R att somna... Hon är sååå mysig.. Har kramats och pussats och myst nästan hela kvällen! haha..

Imorron ska vi träffa Jonna.. Kanske ska prova solariet på Noret med... Hoppas på uppehåll så vi kan ta en långpromenad och få bort lite spring i benen!!! Jag kan verkligen inte sitta still... Men efter tisdagens träning känner jag mig lite feg... Varför blev det så liksom???

Lördag åker jag hem igen.. .För att jobba vidare på Shell... 86 timmar blir avverkade... drygt 10 000 före skatt.. Inte helt fel på en vecka!!!

Nej nu ska jag göra nåt annat... Men vad? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar