tisdag, juni 23, 2009

Sol och bad!

Helt fantastiskt att arbeta! Haha.. Sol och bad och trevligt umgänge, vad mer kan man kräva liksom? Imorgon ska vi bada igen! i lovet it! Och tjejen med! Vi bara njuter och myyyyser! Har fått lite färg med.. Inte fel det.. måste ju grunda nu inför vår resa som jag lääääängtar till i augusti.. 11e för att vara exakt...



Hemresan från badet var ju lite intressant! Taxichauffören kom nästan i tid.. Nån minut sen, men jag gormar inte för det.. vi skulle ju bara åka hem, hade ingen direkt tid att passa! =) På vägen därifrån frågar han lite om hur det är att jobba som assistent och jag berättar, sen börjar det... "Vilken fin färg du har", "dina bruna ben är så vackra" och så börjar han mala på om att han är nybliven singel sen 2 månader tillbaka och att han känner ett sug nu när tjejer börjar klä av sig iom sol och värme.. Jag drog ner min kjol ytterligare för att dölja mina ben, då ska han känna på dem.. Jag drar mig undan ännu mera.. han försöker ta min hand och jag drar ifrån den.. Det var faktiskt riktigt obehagligt... Så jag berättar om att jag har pojkvän och då säger han "jag trodde att du var singel".. Eeh? Varför skulle jag vara det? För att jag är blond, lite solbränd och använder kjol eller vad? Han blir tyst ett tag och sen ursäktar han sig att han blev kåt av att se mig i kjol och brunbrända ben... Och så försöker han ta på mig ännu mera.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Efteråt när jag klivit ur taxin så var jag riktigt klar över vad jag skulle ha gjrot.. Tagit hans taxinummer (det som talar om vilken chaufför det är) och ringt till TAXI KURIR, förvånad att det är de? Nej inte ett dugg.. Jag smsade till Daniel hela tiden och berättade om min hemska bilfärd.. Han tyckte att jag skulle bjuda hem honom på fika imorron så han kan slå honom med basebollträ... Jaaaaa tänkte jag för mig själv! Min prins, mitt allt!



Fy vilken taxiresa... Men jag kunde inte balla ur heller eftersom jag har ansvaret för R i baksätet... Men jag satt så långt jag kunde mot dörren med kjolen nerdragen så gott jag kunde och telefonen i högsta hugg... Jag kommer INTE åka med honom en gång till! ALDRIG... Fy vad obehagligt!



Imorgon ska vi iväg igen, tur att Sthlm har mååånga taxibilar så risken är väldigt liten att vi får honom!



Nu tv sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar