torsdag, juni 04, 2009

Hållf-tenta

Sitter i skolan nu... Har skrivit ut lite inför nästa helg... Tenta om 33 min.. Vadå ångest???

Är trött, nervös, hungrig, spyfärdig.. Ja tentaångest helt enkelt! Jag måååste klara den här tentan... Jag måste...

Sen.. När den är över åker jag.. Till Leksand.. Jobba jobba jobba! Jag vill vara ledig! Nästa helg.. Då är det student för Elin, men lördagen och söndagen... Då ska jag vara ledig!

Jag längtar till vår resa! Jag gör verkligen det!!! Daniel med.. :P

Jonna... Det är nog psykiskt.. Skitjobbigt! Är det panikångest så vet jag inte vad jag gör.. Det och gå in i väggen har varit "skitsnack" enligt mitt tycke förut... Så kanske jag sitter här i den sitsen i alla fall... Synden straffar sig själv som det heter! Och ang. vår resa... Jag berättar den 25e augusti när vi kommer hem! =) Du kommer nog gilla det.. våra planer! HAHAHA...

Nej nu ska jag bege mig till tentasalen.. Sen åka norrut... Måste ringa min karta senare, pappa, och fråga vilken väg jag ska köra.. Vilken som går fortast! HAHA...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar