fredag, juni 12, 2009

Åter i Bålsta, efter studentfirande!

Elin var så fin.. Nu är hon stor, vuxen, arbetslös! haha... Två studentskyltar fick hon.. och jag hoppas att hon gillar vår! =)

Det var verkligen jättetrevligt, men Haraldsbo har ingen bra student! Ingen organisation, var ett rent helvete att hitta fram till Lotta och Anders... Efter att jag trängt mig förbi i 35 min får jag ett samtal från Sara som säger att de står framför dem.. haha.. Och där är jag och trängs bland alla människor! haha...

Lillplutten har blivit stor... Nu är det dags att ta stora steget ut i vuxenlivet! Det kommer hon lyckas bra med!

Efter utspringet följde vi med och fotade lastbilen för att sen röra oss ner på stan... Där var det KALLT KALLT KALLT! Brr, oj vad vi frös.. Men till slut var det dags för studenttåg... Satans vad mycket folk det var, har utvecklats några till gymnasieskolor jämfört 2003 då jag sprang ut!

Därefter rörde vi oss mot Aspeboda! Var riktigt trevligt.. Mycket skratt och mycket prat... Elin fick jättefina och bra presenter.. Det bästa var sagan om sig själv! Ja verkligen! hon fick väldigt fina smycken med... Jag vill oxå ha såna fina halsband.. haha..

Strax innan vi skulle åka kom Maggie, Bosse och Tara.. Det var jättekul! Jag gillar verkligen Maggie... Hon är helt underbar... hon är så förstående! Fick hennes hemnummer om jag vill prata... Hon har tagit sig an Elin, och mig känner hon lite sen innan! En underbar kvinna! Bosse är mysig.. Och oj vad Tara blivit stor! och fin!!!

Hemresan var mysig med, i spöregnet! Daniel fick köra, litar inte på min syn när det är dåligt väder och skymning. Då sitter jag gärna bredvid.. Vi hade ett givande samtal om måååånga ämnen! och vi har fått förståelse över olika saker.. Daniel förstår varför jag blir ledsen och på dåligt humör när han ska iväg på saker med vissa och inte till andra.. Att jag oroar mig för midsommar.. Att veta att mamma aldrig kommer att vara på ett framtida bröllop eller finnas som mormor när vi blir 3 + 4... Att jag oroar mig för vissa familjemedlemmar vid ett framtida bröllop, avundsjuka och mycket annat! Men Daniel vet varför.. Det är det viktigaste.. =) Och vi vet vad som komma skall!

Mamma är väldigt dålig nu... Skrämmande! Hur långt kvar kan det vara? Jag fick lite av en chock när jag fick veta idag..

Men nu ska jag röra mig mot sängen! Jag är såå trött.. Helt utsliten, men en väldigt bra dag! Daniel är den bästa jag någonsin kan hitta och har kunnat hitta! Finns ingen bättre.. Och Elin, GRATTIS än en gång!!!

1 kommentar:

  1. Jag har också alltid gillat Maggie :) Hon är bra! Åh låter som ni hade en mysig tripp till dalarna, fint med er förståelse för varandra. Hoppas vi får till någon dag att ses framöver, kram

    SvaraRadera