tisdag, juni 30, 2009

Ännu en...

fantastisk sommardag!

Idag började dagen med sol och bad i Sköndal på arbetstid.. Jättetrevligt! Låg mest och flöt omkring och njöt.. =) Efter badet blev det lite lunch i solskenet för att sedan bege sig tillbaka till norra sidan om stan....

Efter jobbet åkte jag hem och lade mig i sängen och öppnade mig en ny Isfolketbok... Nr 34 denna gång.. Men somnade nästan... Så efter en stund kommer Daniel inklampandes.. Den filuren har ju gömt mitt bus.. haha.. Han bara skrattar och skakar på huvudet så fort jag kommer med det!

Vi åkte en sväng ner till centrum för att handla till middagen och därefter begav jag mig till träningen.. POWERSTEP! Oj så det droppade om mig.. 2 vattenflaskor gick åt och handduken är kramblöt! Kramar man åt den så kommer det nog en och annan svettdroppe.. Men det var kul... Fick ingen ångestattack som sist... Har inte tränat powerstep sen dess... Men tog det lugnt idag... Men trött blev jag ändå...

Efter en skön dusch avnjöt vi en goood middag på altanen, grillat! Mums! Efter det åt jag jordgubbar med grädde och Daniel jordgubbar med mjölk i soffan! Mys!!!

Imorgon är det ännu en arbetsdag! Ny månad dessutom! Då fyller Erik år, måste komma ihåg och gratta honom.. Idag är det Ewa och Sussie (tror jag) som fyller.. Ska gratta de med.. =)

tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar