fredag, juni 19, 2009

Midsommar...

Så har klockan runnit över till Midsommarafton! Jag är inte så taggad då regnet har öst ner sen strax efter Enköping.. Suck tänkte vi, bara det blir uppehåll... Tänk så fel man kan ha ibland... Vi har nu skickat iväg Daniels kort till körkortet, var ett år sen jag betalade in det.. Idag togs kortet! riktigt fint faktiskt! Jag ska norpa ett, även om han säger nej! Haha.. I Bålsta funkade inte automaten.. Hittade ingen i Borlänge, men i Leksand prickade vi rätt! Tjohoo!

Klockan 18 var vi uppe vid Carl Ohlsson... För att se midsommarstångsresningen... När stången kom med brandmännen var den halv.. Den hade gått av längs vägen.. Snacka om futtig midsommarstång... När hela ligan var där av brandmän.. De såg rätt klena och mesiga ut faktiskt, likaså stången.. haha.. Men upp kom den och vi gick hemåt...

Nu ikväll har vi mest softat på vinden... Nu är dock alla grabbarna/männen (det är konstigt att alla killar blir pojkar under midsommar) på krogen.. Jag sitter här vid datorn och ska snart sova... Har åtta par öronproppar så borde överleva den här midsommaren utan större bekymmer..

Imorron är det tyvärr inga större planer iom regnet... Man kan inte hitta på så mycket saker.. Vi kanske ska ha lite morrongympa.. Hur nu det ska gå till.. Jag och Cappe.. hahaha...

Trevlig midsommar allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar