måndag, juni 08, 2009

sten lättat från axlarna

Det känns bra nu... Väldigt bra... Daniel har precis fått ett samtal från försäkringskassan och de frågade om han ville ha en utbetalning snart! TACKAR!!! Det har gått fort för honom! Jag kan inte klaga på försäkringskassan nu när de varit snabba med hans ärende!!! TACK!! Jag kan nu börja tänka på oss som par och inte om pengar... Skönt skönt skönt!!!

Idag har jag en söndag... på en måndag!!! Ledig heter det! och full lön! Inte helt fel! Haha... Ska nog ta min bok och läsa lite! Bara ta det lugnt! Ska mysa med min Lizzie... Hon har kommit 4 ggr under natten och krävt kel.. mys mys mys säger hon!! Hon kröp till och med under täcket för att ligga så nära mig hon kunde!

såg att skattepengarna ska sättas in den här veckan!!! Vad skönt! Då ska vi åka och shoppa, kanske redan på lördag? Vi ska köpa sommarkläder, till nu och till Djerba! I like it! Var två år sen sist vi riktigt shoppade loss, dagen innan vi åkte till Egypten.. haha...

Sen nästa vecka kommer Daniels semesterpengar.. De ska sparas!! till husköpet.. Jag vill att det ska bli av nu!! =) så vi blir husägare... då är vi ju riktiga svenssons.... Simulerade sådana... haha.. med parhus, katter, ford.... Istället för vovve villa volvo! haha... Bara ungarna som saknas och samma efternamn! haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar