fredag, juni 05, 2009

Leksand...

Jag har tokledsnat nu.. Vill bara hem! Hem och ta det lugnt, bara få vara och bara få ta det lugnt, slappna av, få tillåtet att halvsova i soffan.. Inga krav, ingen press bara massa mys... Men inte Maria heller.. Imorron åker jag hem igen.. Då ska jag hem och mysa med flickorna.. De jag får mysa med... Lizzie garanterat...

Sen blir det jobb.. STORHELGS-OB! Fina pengar det...

Har haft en rätt bra dag ändå idag... Blev fika med Jonna.. Traskade runt lite sen efteråt.. Nästan som förr...

Sen tjafsat med Daniel, men efter några timmar förstod han vad jag var ute efter och då var han inte sur längre... OCh självklart har vi planerat lite till! Jag längtar! Än är det bara fantasier och drömmar, men jag vill jag vill jag vill att det ska bli verklighet!

Solade en sväng nu ikväll, det var ju en upplevelse det med.. haha.. Ut kom det två grabbar i kalsonger.. .Eeeh? Vad säger man om det! Hahaha...

R sover nu.. och jag ska krypa ner i sängen bredvid henne.. ficklampan är på plats så jag kan läsa lite...

Nu blir det en sväng nerför trappan och göra mig i ordning.. Typ 1 kg balsam i håret och en omgång med tandborsten...

Sov så gott! Och älskar dig allra mest Daniel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar