måndag, juni 08, 2009

kommentarer...

Älskar dig mest!

Älskade farbror! Till minne!

Det är inget fel på era kommentarer som skrivits.. Men en sak är säkert... Det är inget fel på min och Daniels relation! Vi älskar varandra, vi har planerat framtiden tillsammans, vi vet vad vi vill.. och vad är det för fel att skriva "kräva lite kärlek"... Är det så svårt att skilja på ironi och allvar? Vi skulle väl inte ha hållt ihop i 4 år om vi inte tyckt om varandra och trivts med varandra..

Nej han läser inte min blogg...

Ni får ha era åsikter.. jag får väl passa min tunga (mina ord) i fortsättningen så det inte ska misstolkas... Jag lyssnar och jag tolkar de på mitt sätt!

Nu till nåt roligare! Ledig imorron med... och självklart betalt... Ska snart iväg och rida och sen hem och duscha av min allergi... och så blir det urnsättning av min älskade farbror imorron... han skulle bli 72 år imorron!