lördag, maj 30, 2009

En gnutta kärlek...

... mer kräver jag inte just nu...

Jag och Daniel skulle ha en mysdag idag.. Jo tjena... Det började visserligen bra... Vi gick och köpte en glass och satt i solen tillsammans... Men det var typ det enda.. Han har fått för sig att han ska tända en cigg och njuta av värmen.. Jag gillar det inte, är ju bara onödigt... Så när han velat det har jag gått in i sovrummet och öppnat min bok.. Sen frågar han om jag inte ska sitta ute med honom... Nej du, den röken kan han förpesta någon annan med...

MEN... jag längtar till vår resa.. Då kommer jag få den bekräftelse jag vill ha! Då är det bara vi.. Han och jag... Min prins! Jag älskar honom så oerhört... Men kan inte fördra hans beteende med de där giftpinnarna när solen skiner... Haha..

Tack ANNA för att du kom! Helt underbart! Vi bara måste träffas oftare.. Har saknat dig i massor! Men det känns som att vi träffades igår varje gång... Haha.. Det är så vänskap ska vara! Fast vi lever helt olika liv så har vi varandra! och vet vad vi vill och pratar om ALLT!

Ska nog pallra in mig i duschen snart.. förbereda sängdags! Träning imorron! Härligt svettig kommer jag att bli.. Sen njuta av solen.. HÄÄÄRLIGT! På kvällen ska vi säkert ner till Daniels föräldrar då det är MORS DAG... Om nåt år kanske det är min tur! ;) Vem vet vad "vädergudarna" vill med mig...

Mina förhoppningar har stärkts... OERHÖRT!! Längtar i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar