torsdag, maj 14, 2009

Operation och sjukskrivning...

Lider med Daniel... Nyckelbenet har lagt sig omlott och några benbitar ligger fria.. På måndag eller onsdag blir det operation... Lisa har gjort en liknande.. Hon uppdaterade mig att det är mitella som gäller i 8 veckor.. Tack för den passningen! Det var vår sommar... Nu är det mest ångestfyllt och oro... Jag mår skit för det känns som att allt ligger på mitt ansvar att vi ska klara oss... Eftersom jag inte tror på försäkringskassan så lär vi sitta i skiten lagom till slutet av juni... De har ju så långa handläggningstider just nu... och det känns så fel att jag pluggar och vi inte har en ekonomi som går ihop nästa månad... Juli blir lika svårt det... Men förhoppningsvis har vi fått igenom försäkringskassan så att de pengarna kommer i alla fall... Men det absolut viktigaste är att Daniel blir bra... Han får ju en lång "semester" i alla fall... En annan lär ju gå under...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar