fredag, maj 01, 2009

Leksand...

Så var jag i Leksand då... Vi kom upp igår eftermiddag... Stannade till på kupolen när vi kom upp... Där stannade vi och käkade, jag träffade Linus och sen köpte jag en klänning till begravningen... Därefter åkte vi till Leksand.. Vi beställde en krans till begravningen på fredag... Den blir fin.. var inte så farligt dyr heller... Sen beställde vi en liten ros var med...
Efter besöket på blomsteraffären gick vi och handlade.. Därefter valde jag och R att ta en promenad ner till pappa.. När vi kom hem blev R väldigt välkomnad.. Speciellt av Buzken.. Det var så roligt att se att hon blev "en i gänget"... Sen satt hon ute med alla halva kvällen... Hon fick göra precis som hon ville...

På kvällen gick vi till Gropen och kollade på brasan... Det kan bli bra med Gropen kommande år, äntligen har de tagit bort brasan från älven... Det blev ingen stämning då! Efter det gick vi hem och började göra kväll... Och natten sov vi alla gott! Eller skapligt i alla fall... Somliga snarkar ju så taket lyfter... Och jag är inte en av dem!

Idag ska vi till Mora och bada lite! Bubbelpoolen lockar treav oss väldigt mycket i alla fall.. Dvs Sara, R och pappa.. haha...

Och du, NU ÄR DEN HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar