torsdag, maj 28, 2009

Tentastress...

Igår var det cad.. Floppade som förväntat. Det sura är att jag kunde ju klara den. Det tog bara sån tid innan jag visste HUR jag skulle göra så jag hann inte.. =( Jag känner mig rätt usel... när det släppte så kändes det ju bara såååå bra... Jag kan ju lite cad ändå... Jag vet hur jag skulle ha klarat tentan.. Nu väntar man på resultatet... Om han är snäll med rättningen kan jag kanske få en 3a.. men jag lär förbereda mig för en omtenta... I augusti kan jag inte för då är vi bortresta.. Så blir till jul i såna fall, eller januari..

Idag var det dags för entreprenörskap.. Den kändes bättre, men hakade upp mig på segmentering... Men hoppas att jag tolkade rätt.. För vill gärna få lite mer än 3... Det visar sig...

Fick mail från en lärare idag, de sista poängen är inrapporterade på ingenjörstrean.. Jag har lyckats med någonting det här året i alla fall! GRATTIS Maria...

Nej nu ska jag deppa lite om gårdagens cad.. jag är så förbannat usel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar