tisdag, maj 26, 2009

Premiär!!!!

Så var det premiär.. För inlinesen detta år! Sååå underbart skönt att bara glida.. Massor av mjölksyra, men vad gör det när man känner vinden i ansiktet, ett och annat regnstänk som svalkar och man bara njuuuter!!! Helt underbart.. Det här måste göras oftare.. Är riktigt sen i år med inlinespremiären. I vanliga fall sker den i april, och i år är jag en hel MÅNAD efter! SKANDAL!!! Men nu är den avklarad. Nästa steg är att gå och leta rätt på snyggaste vita hockeyhjälmen så jag kan uppleva lite flashbacks! Har man inget annat att skydda så ska man i alla fall skydda huvudet. Min vita hockeyhjälm är kult! Var lite duktig nu ikväll i alla fall... Knäskydd, armbågsskydd och handledsskydd.. Det enda som saknades var hjälmen.. Men nästa gång sitter den på, kanske redan imorron?

Är det uppehåll imorron så bara måååste jag ta en till tur på grillorna... Ska nog fråga min favorit om han har lust att kolla efter min hjälp imorron när jag gör min tenta och sen har lust att skjutsa mig till mitt älskade sats. :)

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och eftersvettas i massor! Ska ta mig ett stoooort glas kallt vatten, det är jag värd! Sen blir det antingen ett kort bad, eller en lååång dusch.. Vad lockar mest?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar