onsdag, maj 20, 2009

Så satt man här igen...

... i soffan..

Daniel är nyopererad... Ont som satan har han och är helt handikappad... Skulle hämta honom vid sjukan idag... Gick ju bra.. När jag skulle hjälpa honom med kläderna så höll han på att svimma och då kom mina kallsvettningar... Illamåendet, yrseln... Jag var alldeles sjöblöt av svett... Jag vill veta varför.. Och varför de kommer så olämpligt.. Här ska jag vara stark och hjälpa och stötta Daniel och så blev jag själv tvungen att sätta mig ner en sväng...

Daniel gick tillbaka för att få mer smärtstillande.. De ropade med mig, men sen blev jag bortkörd.. igen... Tycker inte om det där stället...

Sommaren är ju som sagt förstörd.. Jag måste försöka få många tider på shell... för Daniel är sjukskriven hela sommaren.. Jag som hade sett fram emot en lugn sommar med måndag-fredagsjobb och en helg i månaden på shell.. men tji fick jag.. då går vi inte runt... JAg hade sett fram emot den här sommaren.. men inte nu.. Det är så att jag till och med har svårt att se fram emot vår resa... Resan i augusti!

Det ordnar sig, brukar göra det i alla fall! men blir en jobbig sommar för det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar