lördag, maj 09, 2009

Åter i Bålsta.

Har nu kommit hem från Leksand... Det är tungt, det är många tankar som florerar, jag är väldigt nere just nu och det finns två saker jag ångrar....

Börje begravdes igår... Han fick en jättefin begravning... Han kunde inte ha fått bättre.. Det var skönt att få ta ett farväl, men som sagt det finns två saker jag inte hann med som jag så gärna ville hinna med innan han försvann... De två sakerna kommer jag att ångra ett bra tag framöver.. Det var så förbannat jobbigt... Tårarna flödade, tankarna gick på högvarv och snoret rann... Jag saknar honom! Jag saknar min farbror! Jag saknar Börje!

Efter begravningen var det fika i St Persgården... Det var trevligt.. Men jag var mest fast i mina tankar och funderingar... Första gången som jag inte kunnat släppa det och bara vara..

Efter fikat åkte vi till pappa.. Jag drog mig tillbaka... Jag ville vara ifred... Jag hade nog med mina egna tankar... MEN jag kan fortfarande inte släppa det jag hade velat visa Börje... Säga honom...

Nu sitter jag här hemma i Bålsta.. och jag har samma sinnesstämning som igår... Jag är lite ledsen, jag grubblar och funderar, jag säger inte mycket, jag håller mig för mig själv... Det är jobbigt.. Det är tungt... Det är 9 maj... Om en månad urnsätts han i Sollentuna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar