torsdag, maj 14, 2009

Lite ledsen... och besviken...

Att Daniel är skadad är en sak.. Det kan han inte rå för.. Men att jag är en oroande flickvän är mitt eget fel.. Jag tänker och grubblar och funderar.. Jag hittar ingen lösning... Men det som gör mig ledsen är en annan sak... Det kanske är extra känsligt eftersom jag försöker acceptera mina förhoppningar som gick i kras... Så sprang in med min dator i arbetsrummet och då kom tårarna... De rann och rann och jag kunde inte hejda dem.. gick inte ut förrän jag dolt spåren.. Så han vet ingenting.. Lizzie känner på sig... Hon är här hos mig.. Hon håller koll!

3 kommentarer:

  1. Om hon vill ha kontakt med dig är det väl hon som får acceptera det du säger... Försök stå på dig, du ska ju inte ha kontakt med nån bara för att de "behöver" det om det samtidigt drar ner dig... Hoppas det löser sig...

    SvaraRadera
  2. Jag fattar ingenting, vad är det som har hänt???

    SvaraRadera
  3. vad är problemet???

    SvaraRadera