torsdag, maj 21, 2009

Kristi flygare...

Den inleddes med en lång natt... Jag kunde verkligen inte sova... Gick och lade mig, men efter en timmes vridandes och vändandes gav jag upp och gick upp istället.. Gjorde lite plugg, men på tok för lite... Sen när jag väl somnade så vaknade jag flera gånger och hade svårt att somna om..

10.15 ringde det på dörren.. Snorde runt mig i mitt täcke och gick och öppnade... Där stod Åke med gräsklipparen.. haha... Det var bara för mig att klä på mig och komma ut... Väckte Daniel innan och fick ett svar "vadå hur mycket är klockan då".. haha.. älsklingen min...

Jag lider såå med Daniel... Han har så ont.. Och han mår så dåligt... Men jag hoppas att han kurerar sig... Snart.. Jag vill inte se honom såhär... Han är ju som en frisk fläkt annars och nu helt slut.. Vaken några timmar och sen sover han.. vaken några timmar och sen sova..

Har tittat på mina förhoppningar idag igen... Men jag räknar inte med att det blir verklighet.. Blev tillräckligt bränd förra veckan...

Upp tidigt imorron... först till ackis och sen jobb... och sen hem och städa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar