onsdag, maj 13, 2009

Det går åt helvete...

.. "i alla fall.. för om man drömmer om paris så hamnar man på någe vis lik förbannat i Hudiksvall".. Som Iggesundsgänget sjunger.. Det känns lite så just nu... Hur man än vrider och vänder på det så blir man besviken...

Ja ja... Nog om detta nu.. Blev ingen träning igår... Har riktigt ont i nacken när jag vrider på huvudet.. Det strålar ner i ryggen där min låsning sitter.. Så har bestämt mig att ta det lugnt tills det släpper i nacken.. Och försöka få tid för min massage jag har innestående..

Idag är det skola på schemat... Nu cad och äntligen genomgång av Photoworks! Sen i eftermiddag är det hållf och återlämnande av projektet från kursen i KPP045... Undra hur det har gått!

Annars inga större nyheter.. Livet går sin gilla gång.. skolan är snart slut för året, heltidsjobbet närmar sig.. Och ja, jag är rätt uttråkad nu iom att mina glada planer inte kommer att bli aktuellt.. Jag får fortsätta drömma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar