måndag, maj 04, 2009

Ännu en ny vecka!

Måndag igen då.. Konstigt att det alltid finns en liten obehagskänsla när det är måndag..

Den här veckan känns rätt jobbig... Är begravning av min farbror på lördag.. Min älskade farbror Börje! Det känns så fel att redan nu avsluta det helt. Men 9 juni är det urnsättning. Jag kanske kommer åka dit och vara med. Det beror på om jag jobbar eller ej... Börje, jag vill verkligen inte att det ska få ett slut.. Min släkt börjar bli gammal! Det känns surt att jag inte fick visa upp någon förlovningsring som han frågat om så många gånger... Jag hade verkligen velat göra det för honom.. För han är den som hoppats mest på att det skulle bli så! Älskade farbror Börje!

Fram till att vi åker till Leksand är det träning, skola och jobb som gäller.. Måste tvätta och städa hemma med... Är fortfarande massa fjädrar efter flickornas bravader i helgen... Daniel kom hem till ett fjäderfyllt hus i lördags natt... Det visade sig att det låg en död fågel på golvet vid soffan... Shira har lite blod på halsen och fågelbajs på fönstret i arbetsrummet... Så även om Daniel har städat så hittar man en och annan fjäder.. haha..

Åh underbara Lizzie! Hon sov med mig inatt.. Nästan hela natten.. Och kurrade och fick ha sin matte hos sig... Hon saknade mig.. Och jag saknade henne.. Tova sprang sin väg när jag kom... så hon hade inte saknat mig, snarare glömt vem jag var.. haha.. Shira var lika mysig som förr, MEN hon stinker så hemskt.. Duschade henne för inte alls längesen och stinker så mycket redan!

Nej nu ska jag snart bege mig hemåt... Känns som att det lockar! Hopplektion ikväll!

Jo.. Den kom, den var kvar i tre dagar, den gav mig känslan och vetskapen tillbaka och nu är den borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar